valborg

Tja och sådär.. No lifers som fortfarande hänger på min o agges blogg. Ni kan fan ha sämre liv än vad jag och agnes hade förr för nu börjar det vända. Yep, proffs och så. Hur som helst, igår var det valborg. Lyssna bara på ordet valborg, det låter kaaaaooooozzzz. Haha poliserna lär ju haft mycket för sig igår iallafall.

Hur som helst, käkade middag med massa tjejer hos ellet och sen vid halv 9 drog vi till centrum men jag agnes och söderberg drog vidare till matilda och träffade robin och massa andra folk, sen ramlade felicia in en timme senare. Värd kväll var det iallafall men det var lite strul hit och dit under hela kvällen.. Omogna jävla människor som inte har bättre för sig än att stå utanför ett hus dom inte får komma in i 2 timmar... JÄVLA NOLLOR!! Hur som helst, vid 2 drog vi där ifrån. Vi gick, aaaa läs det igen.. VI GICK. Matilda bor typ i myrängen och vi missade precis sista bussen så vi var tvungna att gå hem till solgård från myrängen.. Jag och Agnes rullade in vid kvart i 3 eller nått sånt och åt mackor och gick o la oss o prata en stund o jag vaknade sen vid 8 och satte mig o plugga.. Haha stolt över mig själv.. Aja vi fräshade till oss och mötte upp ellet osv i centrum o snackade i solen. Nu är jag hemma och ska plugga ännu mer, yeeeeeey.
Ikväll drar jag iväg och träffar agnes och robin kanske och sen blir det att titta på den nya scooby doo filmen som kommit ut med brorsan, köpa med oss lite gott ska vi göra. Yepp hare bra nu för ska dö ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0