Ja vi gungar fram

Sho katter, hundar, åsnor, fiskar, fåglar och noshörningar. (Kom inte på fler höhö) Hur som havet, vendela. Jag kom nyss hem och tänkte, vår statistik är rätt låg, så varför inte blogga och höja den lite? Skoja mathilda du är bäst. Men jaja, är iallafall hemma. Kan berätta lite vad som hänt under tiden jag inte bloggat, ingenting. Det har helt seriöst inte hänt någonting typ, livet har bara rullat på. Eller jo, hade time of my life förra fredagen, alla tjejer va på grönan och såg LMFAO live. De va typ en livsupplevelse, trots att jag typ va svimfärdig och hamnade bland ett killgäng. Sen då, träffat massor av nya människor har jag/vi gjort, vi har ätit fast de rätt standard. Jaja, orkar inte prata om då. Idag vaknade jag iallafall upp hos felicia, hennes pappa ropade ut oss i köket för frukost. På bordet var värsta frukosten, vilket vi diggade rätt hårt. Sen hängde vi där ett tag, efter åkte jag och kling i spöregnet, till pizzerian och köpte mat♥ Och ja, efter vi ätit och fixat oss träffade vi alla, sen drog vi till nåt ställe och där de kom massor av nya ansiktet höhö. Det var faktiskt ett bra kväll. Nu är jag rätt död men ska kolla American Pie och sova. Vi hörs imorgon, kanske om jag orkar. Buuuuuuuuuuuuuus, jaja hejdå nu
champagne shots!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0