aaa men tja

Helloooo, världens bästa bloggerskor Agnes och Kling skiter i bloggen. Kriminella osv. HUR SOM HELST! emma vill att jag ska blogga så okejrå.. Har inte hänt så mycket under den senaste tiden, jag har chillat galet i helgen typ o nu är det skolvecka igen.. Sug. AAAAAAAAAAAAAH, vad ska jag skriva? so arbetet är inlämnat o klart för jag äger och jag är high on life om det nu stavas sådär eftersom jag har kommit underfund med att jag har dyslexi i engelska.. THANKS PAPPA! Aja, min klass har kommit fram till att på våran skolresa ska vi förmodligen åka och äta. ALLTSÅ vad är det med oss i 9D? tänker vi på något annat än mat? fetton hela bunten är vi xD Men ska sova och smsa lite för kommer slockna vilken sekund som helst ♥

brorsan fett oldieeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0