somebody that i used to know

Tjo katter, fulisar osv. Och stort hej till er som är lite tpl, vi sitter i samma båt. Vänder ni er om så sitter jag här, hej på er. Ja så ligger de till. Jag kände att de va ett tag sen jag bloggade, men skolan tar ju upp all ens jävla fritid. Tiden efter skolan, tiden då man ska kunna göra vad man vill, kunna göra ingenting. Nej, då ska vi plugga arslet av oss istället. Japp de är så dom iqbefriade lärarna tänker, alla verkar tänka likadant också. Så de suger liksom. Bloggar iallafall direkt från matbordet, yeah man. Har precis gjort kyckling och ris till mig själv, och åt de i min ensamhet. Aa de gjorde jag för mamma jobbade, tanken va att ja och min syster skulle äta tillsammans, men hon kom inte hem förrän nu. Aa och nyss kom min mamma så jag satt med mat till båda men fick äta den ensam. Nu vet ni höhö. Idag hade vi en labbgrej de gick helt ok imorgon har vi fysikprov de kommer gå asdåligt. Sen ere fredag och vi ska stanna kvar för att dansa, vadå satsarna ja de vi. Sen ska jag va med kling sen ska ja kanske följa med och hämta hennes moppe, som kommer bli vår nya älskling fast vi har inte döpt den än, snart så. På kvällen vet ja inte vad som händer för folk är efterblivna aa så ligger de till, nu ska ja hoppa in i duschen och prova en ny hårinpackning som mamma köpte till mig. Sen ska jag sova dö vad jag längtat efter min säng idag. Vi hörs imorn eller nåt aa hejdå babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0