jag har lurat mig själv, för många gånger nu

Hej fina ni, tänkte blogga lite positivt nu. Ja man trot eller ej men så ligger de till. Skolan får en dock att vilja skjuta sig själv eftersom den tar upp all ens livslust och fritid. Aja, idag va en ovanligt skön torsdag. De är värsta dagen på hela veckan, men vår klass typ kriga sig genom den. Vi hade ingen gympa eller svengelska så slutade 2 timmar tidigare. Aa vadå nice liksom, hur som havet. Efter skolan gick jag och emma hem, jag pluggade, somnade för vi va uppe till två igår natt när jag sov hos min man. Sen åt jag och nu har jag precis duschat. Ska fixa lite för imorn sen kolla film osv. Juste imorn äre fredag tagga, vi ska först på nån grej med skolan hela dagen sen slutar vi och då ska jag köpa hårfärg sen ska jag hem och färga håret och äta, sen ska vi fira kling på kvällen. De kommer bli toppen aa nu ska jag måla naglarna hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0