first of the year

Eran favorit is in the house, ja man. Skoja hihi kling är också, helt ok. Aja, tänkte till eran förvåning slänga in ett inlägg. Ja så äre. Ingenting har hänt i mitt liv utom allt kling skrivit typ, nationella gick helt ok faktiskt. Bättre än förväntat. Skönt att ha de gjort iallafall, juste annars har jag jobbat med min mamma i måndags. Idag va en mycket skön dag eftersom vi började halv nio med nationella, sen hade vi lunch, och sen kollade vi film på so. Sen va jag och mannen hos mig, på kvällen åt min familj på resturang men jag var hemma och gjorde mat åt mig själv så då kom kling igen och höll mig sällskap. Sen mötte vi våra homies och hängde lite ba ni vet. Aja, nu är jag iallafall hemma. Jag är så jävla nervös inför imorgon, jag ska till sjukhuset och bli drogad sen dra ut en tand. Jag kommer bokstavligt talat att dö. Ni kan inte ana min oro, jag har ont i hela jävla kroppen. Dessutom får jag inte äta eller dricka någonting på hela morgonen, utan måste fasta. Så nu ska jag äta tills jag spyr, pappa ska fixa massor av mat till mig. Aja, vi hörs kanske imorgon ifall jag överlever hejdå fulisar
JÄVLA SOMMAR KOM NU TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0