Vill inte vänta mer, kan inte vänta mer

Hej fina ni. Bloggningen är inte på topp nu för tiden, inte för mig iallafall. Men vi haft lov, då har bloggen glömts bort lite vettni. Dessutom så tappar jag min blogglust, och de gjorde jag rätt mycket. Men nu är den lite tillbaks, så ska försöka blogga lite nu. Men om jag tappar min blogglust igen så tänker jag inte direkt sitta och tvinga mig själv att skriva, men vi hoppas påre bästa hörreni. Kan kortfatta mitt liv lite under tiden jag inte bloggat. Donken, umgåtts med alla tjejer, resturang, expresso house, new years eve. Vi har inte gjort så mycket, men mest umgåtts. Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter, standardo liksom. Aja, ikväll ska jag bara vara hemma tror jag, och kolla klart hela säsong 1 av Desperate Houswives så jag kan börja på säsong 2. Ska kolla genom alla från början hihi. Jaja, får se om jag lyfter på fläsket och tar mig ut en snabbis, eller ej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0