Världens sämsta dag blev till världens bästa dag!

Hej orkar inte blogga ett långt inlägg.. Idag har jag:
* Vaknat upp och velat dö.
* Hatat livet för jag inte va sugen på frukost
* Mormor och morfar kom hem till oss typ 6 och hon räddade min dag när hon kom
in som en liten kanelbulle med massa plättar! weehooo
* vart i skolan
* Haft super ont i magen, men nu är det bättre
* Flummat en aning
* Väntat på bussen i 40 år, hatade livet då vettni.
* Kom hem, mormor hade gjort mat <3<3<3<3<3

Nu ska jag:
* Vänta på att alla käkat klart
* Gå ner och äta tårta, bara för min mormor hade lust att rädda
min dag ännu mer och se till att jag blir fet.
* P-l-uuu-ggg-aaa
* (kanske träffa aggistar, flizzi och majlis)
* Ducha
* Kolla film!
Dagens bästa människa blir helt änkelt världens finaste och bästaste mormor!
Du är guldvärld. Guds bästa skapelse är du. Kärlek till dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0