va stolta över mig

Hej finisar. Måndagen är avklarad och det känns riktigt bra. Vi fick sluta tidigare idag också vilket var väldigt skönt. Köpte med mig gifflar hem eftersom jag var sötsugen, åt typ tre och slängde resten. Jag åt mellis och runt kvart över 3 så satte jag igång med att träna på våran spinning cykel som vi har här hemma. Cyklade på den i en halvtimme och sen körde jag lite situps, armhävningar och plankish. Va stolta över mig. Ikväll ska jag ut och gå lite också i området har jag bestämt. Önska mig lycka till. Aja nu är jag varm och ikke fresh så ska in och ducha nu och sen börja med pluggandet. Har fått mer koncentration nu när jag tränat lite så nu löser sig pluggandet för mig. Jaja, hör av mig om någon timme för nu ska jag ducha och plugga! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0