tungast!

Tjo guys! Mycket händelserik dag har klingan vart med om. Fast nej, det händer inte ett skit här i huddinge orten. Jag vaknade, kollade ut genom fönstret och tog självmord. Men jag återuppstog eftersom jag höll på att dö igen av hunger. Ner fort som fan och slängde i min frullen eftersom jag lyckats försova mig 30 minuter. Helt klart värt all stress .. Var i skolan, måndagen sög. Som alltid. Vart irriterad på någonting, kan inte riktigt sätta fingret på vad? men ni vet hur jag och mitt ADHD humör är. Hur som helst så slängde jag korten i väggen och drog fort som fan innan polisen kom och skulle ta mig. Busigt. Hade en VGT lektion, vet inte ens vad det står för eftersom jag inte bryr mig ett smack om lektionen. Handlar för det mesta om att man inte får mobba andra osv. Ni vet livskunskap, men töntarna på skolvärket bytte namn. Tuffa. Vi gick igenom tio miljoner regler och alla brydde sig ungefär sååååhäääär mycket. Mobil spelen var mina bästavänner som inte svek mig en ända gång. Kärlek. Nu har jag packat till pappa eftersom jag ska till honom idag, städat rummet lite snabbt gjorde jag också. Tro det eller ej mamma. Nu ska jag gå och återuppstå igen eftersom för tillfället är jag död. Rip mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0