tisdag?

Hej finisar, riktig jävla slapp dag är det för mig idag. Jag vaknade halv 12 och satte mig framför en film och till den hade jag gjort frukost. Det fick bli stuvade makaroner. Mums . Kollade på Harry potter, börjar bli rätt standard för mig. Sen dess har jag väl bara chillat, fixat mig o så. Jag skulle träffa tjejerna i centrum men det var ingen idé sover nog hos my inatt i stället med dom. Måste bara prata lite med papi när han kommer hem, vilket är snart. Målat naglarna har jag också hunnit med att göra och nu ska jag, vispa grädde med varm choklad. Fet ska jag bli. Näe hörrni vänner. Nu ska jag kolla på hur många lingon finns det i världen och skratta i min ensamhet. Hörs senare, puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0