thats how we roul.

Rubriken har jag ingen jävla aning om hur det stavas, förmodligen kan ni hitta femton stavfel

Hej där snyggkling är här, förstår att ni måste tycka det om mig nu efter bilden agnes la upp. Vad bra. Jag har hunnit med mycket idag vettni. Är man bäst så klarar man allt. Jag har, vart hemma hos agnes och bakat kladdkaka. Vi åt oss feta och spydde bort allt sen så nu är vi normala igen! Drog hem, vad händer på vägen? jo mitt headset går sönder, eller ena hörluren. Slynjävel! hur fan ska jag klara mig nu har gubben där uppe tänkt? får kika runt lite här hemma efter några, men eftersom min mobil är från stenåldern så finns det inga hörlurar som passar stenen min. Livet <3333 När jag var hemma gick jag ut med söderberg, vi tog en runda runt jorden och gick hem igen. Okej, sanningen nu då. Vi gick till fruängen, letade efter ett solarium eftersom hon skulle sola. Slutade med att vi hamnade på coop. Kom hem, åt middag. Fläskfilé, pommfritt och beanese sås (stavnings fan) ville ge far min en kram. Efter det pluggade jag lite på so, så nu kan man dom första frågorna åtminstonde. Sa ju det, jag är bäst. Nu sitter jag cool som man är och knarkar finnmedecin utblandad med saft. Standard. I morgon slipper jag spanskan. WOOP! behövs ju ändå inte har ju mvg så. Hola me llamo Mathilda....... Där slutade hjärnan min sammarbeta.. Vad leker jag liksom? har ju nästan IG. Woooooow. Nu ska jag upp och läsa en engelska bok. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0