Suddenly I see

Förlåt för mitt deppmode inlägg, men så irriterad som jag varit idag. Och så tpl jag varit, har jag nog inte varit på så länge jag kan minnas. Så ja, ibland blire så vettni. Men nu är allting bättre. Jag har nämligen bytt sängkläder, och tvättat min madrass, och dammsugit sängen osv. Ibland lönar de sig att ha en pedant mamma hoho. Jaja de känns som om jag ligger i en heeelt ny säng vilket känns så jävla bra. Dessutom har jag städat hela mitt rum, så allt är fräscht och i ordning. Och mamma hade köpt en kladdkaka till mig, så har tryckt i mig de nu också, och ett stort glas cola. Jag har även lämnat allt till pappa, fixat allt tills imorgon och mött majlis ett tag. Så allt känns bättre nu. Och juste, jag fick en tv av världens bästa mamma idag också. Hihi, de känns så jävla skönt. Nu ska jag sova i min nybäddade säng och kolla på aquamarine. Vi hörs imorgon finisar♥


Kommentarer
Postat av: PIADINA

Kul att du är med, hjärtligt tack! :)



//PIADINA

2012-01-15 @ 22:46:00
URL: http://piadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0