Söndag

Hej, Ska jag berätta om kvällen igår då? Mötte upp alla tjejer i stan för vi skulle äta på mongolia. Vilket var mycket mysigt och vi alla blev feta. Woopwoop. Efter det runt 8 kanske så drog alla hem till mig och chillade där eftersom jag var ensam hemma. Vi gjorde en toppen god kladdkaka, doooog vad den var god. Sen drog alla och då var det bara jag, agnes och myy kvar. Vi gjorde mat runt 2 o sen låg vi o kollade film till 4 och pratade lite gran. Jaja, händelserik dag har det inte vart idag iallafall.. Nu ska jag åka med pappa och sandra och köpa lite godsaker tills ikväll, det blir tacos framför tvn och en stor godisskål och filmer. Pappa fyller ju år så man måste ju lyxa till det lite (a) Jaja, nu ska jag dö och så ♥

oooldie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0