Sånt här stör mig...

Alla ni som har facebook borde ha märkt det här.. Hälften av hela jävla facebook består av onödiga statusar som man bara vill ha saker och ting bekräftat för sig själv. Jag menar whuts up with the  "Gilla det här om du tycker jag är snygg" eller "gilla det här om jag betyder något för dig" seriös... Vem skriver det? förutom alla p12or som inte verkar ha bättre för sig? Det är ingen jävel som skulle skriva det om man såg ut som stryk? eller? dom där statusarna är alltså bara till för att man vill ha det bekräftat för sig själv, "jo men du är jätte snygg" Har lust att skriva "Nej du ser ut som en uppstoppad kamelröv" bara för att man ska sluta med såna statusar.. Men det kan man ju inte skriva. Förlåt men är det bara jag som typ stör mig på sånt här!?


Kommentarer
Postat av: Ida

du har så rätt Kling!!!

2012-01-11 @ 21:08:58
URL: http://idaecool.blogg.se/
Postat av: emilia

sv. jag och ett par kompisar ska upp till Stockholm och hälsa på en som flyttat dit för ett par år sedan :) Själv, något kul på g?

2012-01-11 @ 21:12:33
URL: http://emiliasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0