Onsdag

Hej snyggingar. Morgonen började sämst men nu funkar väl dagen. Kom hem för ca 45 min sen kanske, påväg hem stannade jag och köpte melon och ananas. Ananasen kan kyssa mitt arsle för den var inte så god, kan fan bara äta ananas utomlands där dom är söta och goda. Aja melonen var skit god. Skriv upp det. Aja nu ska ni få veta hur jag ska spendera min kväll.
* Välja kläder tills i morgon
* Fixa lite i rummet
* Tvätta bort sminket
* Hoppa in i duchen
* Plugga spanska
* Äta mig fet
* Ringa agnes och berätta om våra middagar
* Plugga histora
* Ladda ner Walander läckan
*
Soooovaaaa

Tro mig jag ska försöka lägga in lite blogginlägg imellan allt! hörs om ett tag! ♥

söndag och nästa tisdag vill jag döda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0