Något man alltid kommer sakna

Är gamla tider. Hur ofta tänker man inte att man saknar tillbaka till ens gamla tid, för något eller några år sen. Jag kommer ihåg att 7an var mitt värsta år. Haha, när jag tänker på det nu så fattar jag verkligen inte varför. Måste väl vart pågrund av alla onödiga tjejbråk som man bråkade om absolut ingenting. Typ, "oohnej.. Vi har samma linne på oss idag, jävla slyna". Ungefär så var våran vardag vettni. Alla tjejer i min klass typ hatade sitt liv, för att?! haha, också komiskt.. För man kände sig utanför typ. Hur nördigt är inte det? Nu för tiden när man känner så, så går man och pratar med dom. Eller så försöker man förendra något genom att kanske "inbjuda" sig själv eller något. Men när jag tänker på 7an så vill jag verkligen spola tillbaka dit, man får så... Fri på något sätt. Man bara tuta och körde helt enkelt. Men en tid som jag saknar i nuläget är slutet av sommar 2011.. Det är nog det första jag kommer kopla till om någon säger vad var bäst 2011? det bästa med slutet av sommaren var att jag och Agnes kom så otroligt nära, vi håller ihop än idag. Lika tajta, lika vilda, men lite deppigare. Vi träffade massor av nya kompisar, som bara ledde till att vi träffade ännu fler. En person kom vi närmare. Umgicks hela tiden med den personen. Den personen fick oss att liksom glömma allt skit som händer och bara leva för nuet, man blev alltid glad av att umgås med han/henne. Sen gled vi ifrån vilket var synd. Så en sak vi båda nog saknar väldigt mycket är just det här, du ♥


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! Fin blogg du har :) hoppas du får en bra lördag!

2012-01-21 @ 11:54:32
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0