My cinderella

Hej finisar. Nu är jag hos mamma. I fredags var vi ju på bio, bellis följde med också. Kul att träffa henne, de gör vi allt för sällan. Hur som havet. Filmen var faktiskt bra, och vi kom hem runt halv 1 kanske. Igår drog vi till castello och fikade med tjejerna. Jag hade även namnsdag igår, grattis till mig hoho. Hur som helst, på kvällen köpte pappa massa godsaker till mig för vi skulle ha myskväll hos malou med tjejerna. Men dom skulle tydligen iväg sen. Så vi tog oss till mamma, alltså jag, kling och emma. Så hade vi mysiskväll och kollade på the perfect man och the day after tomorrow. Dessutom var mamma och dom på middag och kom hem runt halv 2. Så vi var ensamma. Det var mysigt. Jag och kling sov kvar här, så vi slapp gå ut i snöstormen. Imorse var vi också ensamma, vid frukosten planerade vi massor. Aja, nu hon gick en timme sen kanske och nu ligger jag och lyssnar på musik. De bästa som finns typ. Vi hööööööres snart♥

Kommentarer
Postat av: Florina

söt du är! :D



kika in, testade en sminkning:D

2012-01-22 @ 13:40:42
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0