måndags kväll

Hej finisar, har vart på neas skola idag för hon och en kompis till henne har fixat gele naglar till mig, helt gratis. Kan ni tänka er? nej det kan ni inte. Det var liksom ett ögonblick i livet jag var tvungen att ta. Kom precis hem, eller ja jag har ätit en hamburgare nu till middag. Pappa kom nyss med mina 15 väskor till packning eftersom jag ska bo hos mami i 2 veckor nu. Ska ta och packa upp det, sedan ta ett bad och ha en riktig spa dag med mig själv. JÄÄÄVLIGT NICE! nej hörrni. ska sätta fart nu eftersom det är skola i morgon och jag ska få sova i min nya säng, weeehooooooooo.. Ta fram kläder tills i morgon ska jag också göra och sen sooova ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0