Jag vägrar att känna mig dum, så jag stänger min mun

Hello babes. Livet leker, när aggistar steker. Jajamänsan. Aja, känner att jag som sagt inte är så bra på detta, alltså att blogga. Men vi försöker hörreni. Jag hoppade nyss ut ur duschen, har gjort hårinpackning osv. De är fan de bästa som finns. Ifall ni ville veta liksom. Men hur som havet. Skolan tar upp min fritid, och idag bråkade jag med min lärare. Vilket gjorde mig så jävla sur. Men dagen blev bättre mot slutet. Mina skoldagar ser för de mesta likadana ut. Skyndar mig hem till oc som börjar klockan 3, vet ej varför eftersom jag sett alla avsnitt sjuttioelva gånger, samtidigt proppar jag i mig massor av mat. När oc sedan är slut och jag är mätt sisådär runt 4 tiden är det då meningen att jag ska plugga. Men utan att jag märker de lyckas jag alltid somna, varenda jävla dag. Vaknar efter kanske 3 timmar av att pappa kommer hem. Så ja, då ska jag äta och sen behöver jag alltid plugga på kvällarna. Grejen är jag lär mig aldrig av mina misstag, utan de är typ standard för mig att göra så nu. Men ja, nu vet ni. Nu ska jag plugga lite matte, och göra iordning ett fet glas oboy. Sen ska jag fixa lite för imorgon och fortsätta kolla första säsongen av DH♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0