Igår gick jag på mammas gata

Hej finisar. Just nu ligger jag i soffan och kollar desperate houswives och äter mackor med smält ost. Fett mycket info men vet att ni bryr er. Jag valde att stanna hemma från skolan idag, vi hade ingen hemkunskap därför skulle jag gått till skolan, haft svenska och sen varit ledig 2 timmar. Så jag orkade inte de helt enkelt. Dessutom är jag fortfarande helt död sen i fredags eftersom vi knappt sov någonting. Därför var de skönt att va hemma en dag och vila ut sig. Jag blev iallafall väckt med frukost på sängen av bästa pappa hihi. Sen har jag bara degat och kollat L.A gigolo och whats your number. Dom var asbra, fast sett den ena förut. Hur som helst. Kling ringde mig nyss med jätte bra nyheter. Igår bråkade jag med min mamma asmycket. Så jag bara stack därifrån, då pratade jag med kling i telefon och då hade hennes pappa undrat vad som hänt. Då berättade hon lite. Då hade han sagt att dom ska utomlands i sommar, så ska dom ta med mig. Världens bästa han! Likadant sa min mamma, så de här kommer bli bra känner jag hihi. Jaja. Jag har ingenting planerat idag. Ska plugga och städa lite. Annars ska jag bara dö framför soffan och kolla klart hela 1 säsongen av Dh. Sen när kling skutat ska jag kanske köpa hårfärg. Men aja vi tar en sak i taget. Nu ska jag göra lite mat och kolla världens bästa serie. Fan va jag älskar att va hemma från skolan hoho♥
fett krim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0