I see your true colours

Hej katter, och hundar. Hur rullar livet? Åh najs, de rullar här också. Hoho. Hur som helst, jag kom nyss ut ur duschen, huuur skönt de va att duscha går inte att beskriva. Jag frös, min smink va utkletat och mitt hår kändes ofräscht. Now you know liksom. Aja, dagen allmänt sög. Hade världens sämsta morgon, bråkade med pappa och åt ingen frukost för jag var så sur så smällde igen dörren och gick, sen gick jag där hela skoldagen. Hungrig och arg. De värsta som finns typ. Aja, sen hade vi iallafall hemkunskap, då tänkte jag att vi skulle göra något gott att äta, men vad tror ni vi skulle göra, jo soppa. Och vad blev de till lunch, soppa. Och vad ska jag äta till middag, jo den där jävla soppan. Hihi, de sista var skämt men dom andra två stämmer. Jag har därför alltså inte ätit någonting idag typ. Men till middag ska jag äta pankisar, och efter de skall jag till pappa och hämta mina grejer, sen till malou. Nu ska jag äta, och vad tror ni de blir? Jo sopphelvete. Hoho där skoja jag igen, kul jag kan vara ibland alltså. Har mina stunder vettni♥
nyduschad och sjukt jävla mega snygg/söt är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0