Hungriiiig

Dagen har gått segt.. Jävla tisdag fan. Mensvärken har också kommit och förstört mitt liv. Livet suger som tjej, kanske ska bli sån där transa eller vad det kallas om man byter kön till kille. Förstå min ironi. Men ah.. Om jag har såhär ont i magen som jag haft hela dagen idag så kan jag hälsa mjukisbyxorna välkomna eftersom dom inte klämmer åt runt magen. Hur som helst, nu svälter jag ihjäl. Fanns fan inge mat hemma när jag kom hem och fiskbullar var det till lunch i skolan så levde som en kanin ännu en gång i mitt fina patetiska liv. Nu vill jag ha FETT! mummmaaa.a.a..a.a.a.a.a.a. Nu ska jag kolla när moder min är hemma så jag kan få bli fet någon gång liksom så jag kan bränna bort allt sen när jag rider så jag behåller min fina lilla kropp! :)


Kommentarer
Postat av: Florina

yes jag gör alla mina design själv :)

härligt! det är bra med mig också :D

2012-01-17 @ 19:28:51
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0