hos flizzziiii

Hej finisar, gårdagen var rätt nice. Var först hemma hos felicia med några och sen bestämde vi att felicia, agnes och my skulle sova hemma hos mig. Det gjorde vi också. Dom hyrde någon film om beerfest. Sög rätt hårt gjorde den, men om jag ska vara ärlig så var den rolig ibland. Aja, var vakna till kanske 3 och sen vaknade vi vid kvart över elva. Vi fixade oss och drog ner till J&J's (resturang) där pappa och sandra var. Pappa bjöd på lunch och vi åt fläskfilé med pommes och beasås. Asaaaa gott. nomnomnomnom. Sen åkte vi till centrum och solade lite gran och nu är jag hemma hos felicia, medans agnes och my gått hem. Ikväll blire mys hos elvira med alla tjejer typ. Kolla på vampire diaries i think. Ska käka middag hos felicia om ett tag, gissa vad!?!? haha fläskfilé med pommes och beasås igen då. Hahah. Bli feta ska vi. Jajaj nu ska jag snart få ducha. Höööreees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0