Hollywood hills

Nu är jag hemma, eller varit de ett tag. Dagen var bra för att va en torsdag, eftersom dom brukar suga. Men vi hade inte idrott idag för vi skulle ha gymnasiegrej. Hur som helst, slutade typ en halvtimme tidigare, jag kom hem och kolla slutet av oc. Så jävla standard så de inte sant. Alltså ljög jag nu. Eller? Nu blev de väldigt förvirrande hoho. Jaja, jag har duschat nyss och snart ska jag äta. Sen efter de skall jag möta felicia och göra lite ärenden vettni. Skoja hoho men jaja ska möta henne sen tror jag. Ska försöka komma hem tidigt så jag hinner med allt jag ska göra ikväll. Aja, nu ska smörja in mig och jag vet att ni bryr er hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0