Hejdå

Seriöst, jag är så trött på huddinge, allt som har med huddinge att göra. Så trött på alla bråk, alla människor, alla rykten, alla pakter, alla lögner, allt. Att de är så jävla incest, att alla killar i min cp skola är så omogna, att alla 96or är så omogna, att man alltid bestämmer saker som inte blir av, att alla är så panka, att ingen kan stå för någonting, att alla bara skiter i att höra av sig, att ingen är öppen för nya saker. Jag är så jävla trött på att sitta här hemma i huddinge och ruttna bort. Jag vill flytta, jag vill börja en ny skola, träffa nya människor. Jag vill kunna resa utomlands 1 gång i månaden. Jag vill ha massvis med pengar, jag vill ha en iphone, jag vill ha en gaybästis, jag vill shoppa varje dag, jag vill ha en dösnygg pojkvän, jag vill ha en egen lägenhet,
mest av allt så vill jag bort här ifrån.

Kommentarer
Postat av: PIADINA

KOMMENTERA BARA "JAG ÄR MED OCH DU HAR CHANSEN ATT VINNA EN LÄNK, INGA KONSTIGHETER ;)



http://piadina.blogg.se/2012/january/kommentera-jag-ar-med.html



//PIADINA

2012-01-15 @ 21:24:24
URL: http://piadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0