heiheiehieheiheiehieheiehiehiehe

Pluggning har det inte blivit, kanske är för jag är en naturbegåvning helt enkelt, hieohohoeiehe. AAAAHHH! hörrni. Jag har gjort mina gymnsaieval. KÄNNS BRA, TAGGA ÖSTRA RÅÅÅÅ! Flummig är jag nu och sugen på massa bakelser efter alla bilder på alla fina gosaker inlägget innan! weeehoooo. Kanske ska man ta och baka cupcakes med frugan in the helg!? hahahahaha naaeee det skiter sig, ingen av oss kan baka. Jag kan bara göra fantastiska frukostar till henne. Bäst som man är. Jaja, lite spanska ska jag försöka plugga nu, vill ju försöka höja mig från MVG till MVG÷ och det får jag ju bara om jag pluggar lite extra nu eftersom att jag kan allt för MVG redan.. Ah, vet att ni är avensjuka på mig. Bra som jag är. Nej hörrni, nu ska det glos torkel i knipa och skratta i min ensamhet. Weeehooooo taggad till 100 ♥

Vad hade jag gjort utan er!?
TOORKEL OCH JAAAAYYYYSON.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0