Get your ass back home

Hej katter, wazzup. Aa najs. Hoho jag är så roligt alltså. Hur som helst, skolan sög som vanligt dårå. Fast onsdagar är dock den bästa dagen. Vi har bara 4 lektioner och den enda jobbiga av dom är SO. Annars äre bara svenska, syslöjd och biologi. Idag skulle vi ju leda en egen lektion, och jag var så jävla nojjig över de vet ej varför min klass är inte några man behöver skämmas inför men de här va jätte jobbigt. Men de gick helt okej, och nu äre gjort vilket jag hurrar för. Vi slutar tidigt idag också så jag och mannen min pallrade oss hem till moi och bakade en fet kladdkaka som var så jävla god. Kollade på oc gjorde vi också bästa. Sen tog vi lite fula bilder och dansade lite genom min spotifylista ba standard liksom. Hon gick nyss nu ska jag plugga lite sen ikväll ska jag ladda ner en film och baaa mysa galet ja så äre hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0