dissar



1. Folk som har en "näsduk" och snyter sig och sen viker ihop den och stoppar tillbaka den i fickan o använder den en annan gång. Hur vidrigt är inte det? Det är oftast gamlingar som gör så och nej usch vad jag tycker det är äckligt, och sen när dom snyter sig låter det ju som om det blir jordbävning. Jag får typ ryckningar i hela kroppen. USCH!

2. Folk som sätter sig breved en på bussen när det finns flera andra stolar lediga så man slipper sitta breved någon. Hur irriterande är inte det? allvarligt, man vill typ säga till den personen "Hallå, jag vet att jag är svår att motstå och så, MEN MÅSTE DU SITTA I MITT KNÄ TYP!?!?"

3. Folk som går långsamt framför en kanske på stan och vägrar flytta på sig. Jag vill typ förvandlas till ett bowlingklot och slå ner alla jobbiga sega människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0