Dina lakan är konfetti, nu ska himlen bli vit

Hej på er finisar. Förlåt för vi inte bloggat men kan berätta lite om igår. De började med att vi va hos malou på dagen, sen skulle hon och äta. Då mötte vi robin och kevin. Juste allt sket sig med allt, så jävla surt. Men hur som havet. Vi åkte hem till robin och åt, sen till malou. Vi var hos malou, de va nåra stycken. De va faktiskt rätt kul, skrattade typ tills jag grät så ja. Men aja, vi umgicks bara och lite sånt. Sen var alla tvungna att dra då var vi ute lite sen åkte vi hem till robin och sov. Men grejen är vi gick och la oss typ 3 och jag var så hungrig och frös så mycket att jag va uppe typ till 5 innan min hunger gått över. Fan va hemskt de va. Men jaja. Nu är vi vakna, och vi har nyss varit uppe och ätit fattiga riddare och bästa kevin gjorde. Hoho, och nu ska vi dö lite tills vi ska gå till bussen. Vi ska på sjödalsöppet hus och efter de ska vi äta vår jävla pizza vi längtat efter tusen år♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0