Detja kudden

Tja sexies! sitter helt forever alone nere i vardagsrummet och chattar med lite folk. Mobil fan är död men orkar inte ladda den. TPL liksom. Har precis målat naglarna och ärligt nu ska jag försöka samla ork och gå o lägga mig i sängen och sova även fast det ända jag gjort idag är att dejta kudden och täcket. Engelska boken har legat någon meter ifrån mig och den vägrade sammarbeta med mig. OH herregud vad uttråkad jag är.. Då kan jag passa på att berätta att jag ska färga håret på lördag för er som bryr er, mörkare skare bli vilket jag ser fram emot. Lovar att jag ändå kommer se ut som spöket himself, jaja något jag får leva med helt änkelt. Sikken osis. Godnatt ♥

något där i mellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0