det måste vara på liv och död

Ey wallaa broooor vad händer? EEH... Chillar kanten liksom. Så säger sveriges största svennebanan. Nej men ärligt, idag är det måndag vilket betyder skola. Its the place to be. Fuck life. I morgon ska jag åka skridskor med klassen. TAGGAAA ERA JÄVLA LUFFARE! Nu ska vi bli bäst på konståkning. Fast nej. Tänkte sattsa på ishockey istället, jaga efter en puck och skjuta ut varendra tand på motståndarna låter också väldigt roligt. Eeh VA!?
Krimi som man är så sitter jag och äter godis, mitt i veckan.. Måste plugga so, men va i helvete. Tar det när jag känner att jag inte är glad längre för nu är jag skit glad och vet eeeeeeeeeeej varför. Men klagar gör jag inte. Nej hörrni, nu ska jag gå och stå på händerna och kriga för mitt land. FTP! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0