deeeeeeeeeppp

Ni har förmodligen läst agnes lilla deppmode inlägg tidigare idag. Jag håller verkligen med henne. Jag menar det verkligen till 100%. Hur trött ska man behöva bli på huddinge innan allt ändrar sig? Jag vill skapa ett nytt liv, må bra. Börja gymnasiet ha en pojkvän som alltid ställer upp och är helt underbar, alltid finns där och en som man kan prata om allt med. Finns det ens en sån där ute? Är så trött på allt.. Hela huddinge, källbrink, helgerna, vardagen, kylan, slösa pengar på onödiga saker. Jag vill flytta utomlans precis som agnes. Eller jag vill åtminstonde åka utomlans NU på en gång. Vara borta typ 2 veckor med hela min familj nu. Vara glad, vara snäll och possitiv mot allt. Bli brun, sola och bada. Äta massor med exotiska frukter och äta massa glass. Det är en sak som jag verkligen vill just nu. Skippa skolan eller sitta och plugga i en solstol och ta pauser sen för man ska bada eller nåt. Det har jag lust med. Få en bra utbildning, jag längtar till gymnasiet. Nya väggar, nya människor, nya vägar och ett nytt liv. Lära mig massa andra saker, som varför människor tänker som dom gör. Jag vill bli rik. Miljonär. Eller kanske.. BILJONÄR. GAAAAAAHHHHH... Jag vill ändra så mycket i mitt liv så jag vet knappt vart jag skulle börja om jag fick chansen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt blogg!

2012-01-15 @ 23:15:37
URL: http://juliayes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0