bio

Hej finisar, bion var helt okej! den blev bra tack vare dom snygga killarna. DOG EN ANING! under 1 1/2 timme satt jag, emms och aggistar och garvade åt två par framför oss.. Ena paret körde galet och andra... Vad ska man säga? stelt är nog rätt ord. Förresten var det typ bara massa par där (kille & tjej) så vi 6 tjejer fick väl låtsas att vi var lesbiska eller nått bara för att liva upp stämningen in the salong! woop. Efter det flummade jag och emma lite granna, skämde ut oss gjorde vi också. Jajamänsan, mhm så äre. Agnes ringde mig nyss och det är någon som hoppat framför tåget i huddinge. Fyfan vad hemskt. Rip den personen säger jag bara. Vi vet ju inte vem det är en. Hoppas och ber verkligen till att det inte är någon man vet vem det är och så! usch sånt där är så hemskthoppas allt löser sig o så nu. Nej hörrni, nu ska jag smsa och krypa ner i sängen. Behöver sova några timmar, puss hej ♥

Vill också bara påpeka att denna finisen friade till mig i morse,
gick ner på knä och allt. love you!♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0