Ain't no mountain high enough!


Nu har jag käkat middag också, pasta carbonara eller vad det heter. Sjukt gott eftersom det var femtio år sen jag åt det. Pluggat so har jag också gjort så kan ju en del av det nu iallafall vilket är tur. Nu ska jag fortsätta plugga, eller jag ska göra bild saken. Man ska skriva om massa jävla målningar... Hur kul ska det behöva bli här i skolan. Verrrrryyyy funnnn. Hur som helst. Måste sätta igång med det nu. Bloggar säkert mer sen om något kul i hope. Där uppe har ni dagens låt. GRYYYYYYYYYYM ♥


Kommentarer
Postat av: PIADINA

Va det du som blev länkad!? Check it out! :)



www.piadina.blogg.se



//PIADINA

2012-01-16 @ 21:32:19
URL: http://piadina.blogg.se/
Postat av: Florina

Hejsan. Allt bra med dig? :)



ville även säga att jag har en ny bloggdesign och skulle jättegärna vilja höra din åsikt, lämna gärna en kommentar under ny bloggdesign-inlägget :)

kram!

2012-01-17 @ 14:18:12
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0