äckel cpskadade dag

Nu ska ni få höra på min hemska dag. Den här dagen har velat mig allt utom väl. Jag var på rätt bra humör i morse, hyfsat bra för att vara torsdag liksom. Men, redan då pajjade dagfan. Jag öppnade ytterdörren and gess what!? det regnar ute. Det var väl bara att sätta på sig luvan och rulla till bussen. Tror ni inte jag halkar femtioelva gånger eller? tro mig sånt förstör min dag totalt. Var hungrig hela dagen sen i skolan. Vad blire för mat? jo sopa. What the fuck liksom! levde som en kanin, knaprade morötter och knäckebröd. Idrott som sista lektion, skit jobbigt. Jävla skit. LÄÄNGTADE HEM EFTER DEN HÄR DAGEN. Bussen är sen så fick stå ute och vänta sju minuter extra. Sju minuter idag var femton mjinuter per minut. Cpskadade sl. Gått runt hela dagen och längtat efter en god middag och en kladdkaka. När jag kommer hem är halva familjen hemma = kan inte baka. Mamma lagar mat, vad tror ni det blir?!??!?!? UNGSBAKAD FALUKORV! SERIIÖÖÖÖÖST... Kan det påriktigt bli värre?! Ska jag behöva knapra morötter nu också eller? Ingen ork för att plugga heller, energin är ju inte direkt på topp efter min mat idag. Efter maten SKA jag baka en kladdkaka, jag skiter i men jag måste kunna göra denna dag till lite bra iallafall. Nu ska jag in och ducha och hata livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0