With every heartbeat

Hej där, ska vi gå, säg mig vadå, ska vi ta sällskap? Nej tack. Jag är iallafall hemma nu, eller kom hem halv 3 någon gång. Har kollat OC och proppat i mig massor av mat. De så jävla standard liksom. Aja, första nationella avklarat nu då. De gick helt okej, gissade på några men svarade på alla. Har värsta mjukisdagen idag, men de är så jävla härligt för då kan man ba gå runt och va ful hela dagen. This is how we do it in källbrink. Yeah man. Nu ska jag kolla film för vi har typ ingenting att plugga på just nu. Jag ska fan ladda ner alla solsidan säsonger ja nu vet ni. Ska försöka blogga lite granna nu ikväll wåppa. Aja, livet är allt bra ibland hörreni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0