When you say nothing at all

Hej finisar och fulisar. Hoho, hur rullar livet? Aha najs. Mitt suger lite granna. Vet ej varför men idag har jag varit så jävla tpl. För som inte vet vad de betyder så trött på livet. Välkommen till 2012. Aja, sov hos robin i fredags. Kom dit vid halv 12 och somnade typ halv 4. På lördagen gjorde vi våfflor och kollade solsidan hela dagen. Sen åkte jag hem, och åt tacos. Efter de mötte jag kling och vi köpte godis sen hem till mig och hade myskväll. Vi somnade jätte tidigt men jag behövde sömn så de va skönt. Idag har vi inte gjort så mycket, sen har jag pluggat lite, fixat i mitt rum och gjort gymnasiesaker. Såna grejer som behövs helt enkelt. Nu sitter jag nyduschad och fräsch och nu ska jag kolla solsidan och äta något min syster bakat. Så jävla standard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0