världens bästa söndag typ

Hej gullisar, vill bara säga att den här söndagen har varit så enormt jävla underbar <333 (drev med hjärtana för er efterblivna jävlar där ute) jag och agnes vaknade klockan 9 av min mobil. Vi behövde åka till kevin för att jag glömde min laddare där igår. Fuck life liksom. Men vi kom dit och chillade galet. Fabbe och Emil var också där och sen gjorde kevin mat till oss. Underbara människa. Efter det så dog vi lite sen gick vi ut och åkte pulka haha herregud 3 års stadiet igen men helt klart värt det. Vi satte på oss täckbyxor och hela faderuttan, vi såg ut som ett riktigt crew vettni. Drev. Skit fula var vi hela bunten. Sen drog vi in och drack varm choklad och fndklghjkhfkshjgudk hoppade några timmar, efter vi vart på illen och käkat drog vi till emil och glodde torkel i knipa och sen drog jag hem. Nu är jag hemma och ska hoppa in i duchen och sedan läsa engelska boken. I morgon blire att åka hem till mor min. Jaja ni bryr er så mycket. Här har ni några coola bilder på mitt crew.
 


världens finaste människa!

fett fint crew eller vad säger ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0