världens bästa kling is in the house

Hallå där ute era fula jävlar, kidding. Ni är skit söta, eller? Jag har klarat av mitt första nationella prov det gick galant vettni. Okej då det gick helt okej. Men back to story. Jag har kommit hem för ett väldigt bra tag sen, skulle sätta mig och plugga so men tror ni det hände? nej jag fastnade framför facebook och min kamera. Vad skulle jag göra utan er två? Det ska jag säga, jag skulle haft världens bästa liv eftersom jag skulle ha mvg i alla ämnen. Men det är saker jag bara drömmer om. Sitter och väntar på pankisar det är ju rätt standard för mig att äta det på tisdagar hemma hos madre. Hur som helst efter middagen drar jag till stallet och roar mig med coolingarna sofia, celine och olivia. Riktiga lirare det där vettni, driver dom är störsa svennarna och skit tråkiga, hohoho. Men döööö vad mer ska jag skriva än att våran blogg är världens bästa med våra tusentals läsare. Ni bryr er så mycket vet. Nej det gör ni inte. Dra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0