trallalala

Hoho godmorgon fulisar, idag mår jag faktiskt bra!! Har sovit en hel natt utan att knarka alvedon. Nu hostar jag bara lite och är täppt i näsan o känner absolut ingen smak av någonting. Men det löser sig. Men hur som helst blir det att stanna hemma idag också bara för att bli helt frisk. Jag o Sandra ska iallfall åka iväg till vårt hemland donken och äta snart, får väl hoppas på att jag känner smaken av det. Ska försöka köpa med mig en ben & jerry hem också, hohoh! 
Men agnes. Antar att du läser det här någon gång under dagen, i morgon (söndag) så ska vi leka. Okej? Jag ska rida först klockan 9 på morgonen men är klar runt 1 o sen ska jag hem o ducha o sånt där sen ska vi leka!? BRA UPPFATTAT? ärligt talat är det rätt hemskt att vara utan dig...


hahahah den här över bjuder jag på!








hohoh knasfia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0