Im stuck in the middle

Okej, på riktigt nu vill jag ha sommar. Tror inte jag är helt ensam om de heller, höhö. Tänk att ha fina shorts, ballerina, äta glass på djurgårn, kunna va ute och de är ljust hela natten. Seriöööööst, vill inte ha ful vinter, snö och frysa hela tiden. Gå med fula vinterjackor och så fort man kommer ut lockar sig håret, vill kunna känna mina tår osv. Denna sommaren ska bli så jävla bra med mina bästa, inklusive söderberg som aldrig vill va med på bilder. Lyssna på dom här låtarna och tänk på sommaren, man vill typ skjuta sig själv eller något liknande. Så nu äre bara bita ihop och tagga till sommar 2012 girls




Kommentarer
Postat av: L1

Taggat som satan, hej bästa sommaren!

2012-02-25 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0