Vet inte var jag ska ta vägen

Låt mig berätta om min dag, eller ja. Klaga lite. Okej. De bra med alla hjärtans dag var att jag fick pengar, och lite skönhetsgrejer av min pappa. Men annars är de fortfarande överskattat. Inatt, somnade jag 1 och vaknade halv 3 av min jävla tandvärk. Alltså, ni kan inte förstå min smärta. Jag kunde inte andas för de gjorde så ont, grät floder gjorde jag. Sen var jag vaken från 3 tills halv 7 då jag slumrade till i typ en halvtimme. Så ja, ni kan ju själva lista ut om jag var trött imorse. Dessutom hade jag världens jävla träningsverk i rumpan och benen efter vår styreträning. Men jag tog mig till skolan, åt ca femtioelva alvedon osv. Icke bra, jag vet. Men visste inte var jag skulle ta mig till. Jag bölade ungefär hela tiden. Och på något konstigt sätt blev typ hela lärarkretsen inblandad i min tandvärk. De kom några mentorer till vår skola och pratade om jobb osv. De var en kille som hade startad stardoll, jag känner mig rätt viktig nu för jag träffat skaparen. Jag har ju spenderat rätt mycket tid där hoho. Aja, jag fick hålla mig för tårar under deras samtal. Sen krigade jag mig genom dagen och hade tandläkartid vid halv 3. Mamma hämtade mig från skolan så skjutsade vi hem emma, sen direkt dit. Jag fick bedövning och fick veta hur allt ligger till. Mina förra tandläkare sög, på riktigt sög. Jag hade ett litet hål, som dom lagade. Vilket blev fel, så bara för dom gjorde de fel så är hela min tand fel nu. Den är infekterad och jag har nog aldrig haft såhär ont. Dom skrev iallafall ut smärtstillande och andra grejer till mig. Grät hela vägen från tandläkarn till bilen, alltså jag grät inne på apoteket. Så aa, ni som umgås med mig, ifall ni märker att jag är på dåligt humör så vet ni varför. De kan bero på att jag sovit en timme inatt, inte ätit någonting på timmar. Världens längsta inlägg, men nu vet ni varför mitt liv suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0