heejhej sommar

Tjooo babes! fyfan vilka nördiga sätt det finns att börja ett inlägg på.
Tja, hej, tjaba, hallå, hej finisar, Tja sötisar, tjooo babes.. Påriktigt..
Precis som agnes nyss skrev så har jag också precis kommit hem typ, eller ja. Hunnit äta mig fet så jag kan rulla till skolan i morgon också har jag hunnit göra. Vilket var... Nödvändigt även fast jag åt så jag sprack hos emil. Pommes med beasås <3333 Jag är hur som helst på grymt bra humör vilket äääger. Taggar inför i morgon. Torsdag, sämsta dagen men jag ska överleva detta eftersom det är fredag efter torsdag. På fredagar är det något att leva för helt änkelt. Nu dör jag däremot av sömn. Vi får höras i morron ifall jag kommer upp och överlever natten. Om jag dör vill jag komma till himlen av mc'donalds skriv upp det. Pease breh♥

syns det att jag är kortast i klassen typ eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0