uppdate

Bloggen har inte blivit så uppdaterad kom jag på eftersom varken jag eller agnes är sjuka längre. Ikväll har jag iallafall varit med felicia, agnes och söderberg. Eller där startade kvällen iallafall. Sen träffade vi på glaad, jaqueline o deras kompisar, var lite med dom o bara chillade. Sen drog typ alla mer o mer så det var bara jag agnes och felicia kvar med jocke o tony men agnes svek oss också så då dog vi. Kvällen avslutades iallafall med att jag satt med jocke och tony vid kvarnbergsplan o väntade på bussen för jag skulle åka hem och nu är jag hemma. Helt flone sitter jag med min godisskål o älskar livet. Ska upp o tvätta bort sminket o sova sen. Behöver det känner jag. Aja nu hade ni något skit att läsa här på våran kändisblogg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0