Tjo sexies.

Halluuhuuh, godmorgon kanske är bättre i nuläget men what eväääääh.. Idag är det torsdag vilket brukar vara min hej-jag-hatar-mitt-liv-dag. Men inte idag för vi har bara nationella i 2 h 40 min. Sen har vi s.k "filmfestival" med alla 9or för vi har ju gjort filmer under förra terminen. Men jaja efter det slutar jag liksom. Så idag är jag sjukt glad, även fast jag har nationella o så. Men det här ska gå bra.  Men bara för att.. Så kommer säkert någon jävlel vara sjukt irriterad o vilket leder till en irriterad kling, fucking shit assåå! Okeeej, förresten. För er som kanske undrar lite över mitt pulver som jag äter ni vet "clearly gone" tänkte bara påpeka att ja det funkar. Min hy har blivit sjukt mycket bättre, just nu är det bara s.k "mens finnar" ni vet att man kan få dålig hy under den veckan eller dagarna. Men annars funkar det, men jag är ännu inte nöjd utan det blir bara bättre och bättre. Jaja nu måste jag klä på mig, mjukisar får det bli eftersom jag ska sitta stilla i femton år ♥

vet ej varför


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0