the walking dead

Hej, måndagen har sugit rumpa. Jag har blivit mobbad över mitt ansikte idag eftersom jag är rödare än tomaten själv. FUN! Är så sjukt jävla trött, tpl och lite fml just nu. Vet inte varför. Nyss klunkat i mig o'boy vilket var sjukt gott, dog en aning. Aja efter en sån här dag vill jag bara ligga i sängen framför datan och glo film. Funtar på att göra det för har börjat ladda ner tv serien "the walking dead" Niklas och Dessi är ju fast drogade i den så jag ska väl joina deras team. Aja antagligen blire att göra det eller träffa agnes och felicia en stund under kvällen. Får se om jag orkar det ens. Jaja nu ska jag börja plugga andra världskriget. Kill me  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0