The smile on your face

Vill ni veta vad jag gjort denna fina kväll? Ja, eftersom ni läser den här bloggen antar jag att ni vill hoho. Jag har ätit, lyssnat genom gamla låtar, kollat sommarbilder, velat dö i denna kyla. Ja, ungefär så. Jag ville bara säga att jag vill ha jävla sommar. Aja, nu ska jag iallafall fixa lite inför imorgon sen lägga mig i sängen och kolla solsidan. Inte gjort de än hehe, imorgon har vi en jätte skön dag med bara 4 lektioner dvs vi slutar tidigt. Då ska vi tagga inför nationella i 3 timmar och köpa massor av gott, sen ska jag vara med min fina man. Hur som helst, nu ska jag fixa lite sen lägga mig i min mysiga säng, älskar mitt rum nu hihi
haha dör så jävla zöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0