The smile on your face jag kan inte mer av texten nanana

Hej på er snyggingar och fulisar. Tänkte bara göra ett snabbt inlägg och tala om att jag lever. Jag lever. Hejdå. Hoho skämt åsido, brukar va rätt gott om de i denna blogg. Jag är på fett bra humör, trot eller ej. Vet inte varför men just nu känns livet liksom ba bra. Om man bortser från att jag har biologiprov på fredag som jag inte kan någonting till. Men aja vi tar en dag i taget, tycker jag. Jag kom typ nyss hem, nej nu ljög jag. Kom hem ett litet tag sen. Aja, idag i skolan hade vi ju so prov eller va man ska kalla de. Det gick faktiskt helt okej, hoppas jag. Ifall jag nu inte missuppfattat allting och skrivit helt fel, hade inte förvånat mig ett dugg. Men hur som helst. Slutade 2 då åkte vi till emil och var med han, jocke och fabian. De var mikket trevligt. Haha när vi skulle laga mat (jag) så var de bara jag, fabian och emil i köket och då skrattade jag nog tills jag dog lite. Kling och Jocke var i emils rum och *pip*. HOHO skoja igen förlåt klingan skoja jocke spelade och mathilda pluggade. Bra nu vet ni de. Men aja de var mycket rolig kväll iallafall. Nog därför jag är på så bra humör. Sen mötte jag iallafall rickard, malou och felicia i huddinge dom gjorde dagen lite bättre hihi. Kände att de här inlägget blev fett långt, så varför inte forsätta lite till. Imorgon är det torsdag som är jobbigaste dagen. Bara att kriga sig genom den, sen äre fredag. Tagga woop. MEN NI BA KMFD. Nu ska jag läsa lite, sen kolla en film och sova. Ville bara säga cred till er underbart fina som orkade läsa allt. Ni kan inte ha ett viktigt liv, hoho hejdå♥
HAHA ELLET IGÅR I SKOLAN, SÅ JÄVLA SÖT

Kommentarer
Postat av: Ellet

Jag är bra på att hämnas polarn

2012-02-02 @ 07:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0