sugsugsug

Hej finisar, Skoldagen idag har varit seg. Har vart på så konstigt humör så man vet liksom inte om man är sur eller glad. Ledsen för det. Behöver mat i mig nu för jag håller på att svälta ihjäl. Slutade egentligen 15:40 men vi fick sluta 15:20 och bäst som man är så slutade jag 15:10 för mammsen kom och hämtade upp mig, guldvärd. Åkte hem till pappa och hämtade alla grejer och nu sitter jag hemma hos mamma. Packningen står över hela golvet och väntar på att jag ska packa upp det. Fyfan vad jobbigt. Jag ska fixa det men.. snart. Måste läsa engelska boken också men herregud vad det är onödigt för fattar ingenting av den. DÖ källbrink ta livet av dig finns ingen anledning att vi ens går i skolan där för hälften av alla lärare är fan stendöda inne i huvet. physiska störningar osvosv. Näe, nu ska jag hänga mig själv och sen ska jag väl återuppstå och göra alla vettiga saker här i livet, typ som att äta och sova ♥

Jag gör vad som helst för att få vara här nu och slippa alla missbildade människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0